Жүргізушілер тапшы

ЖЕДЕЛ ЖАҢАЛЫҚТАР

Мәдидің жетістігі
27.11.2021

Аламанда ойы ұшқырлар табысады
27.11.2021

Үлгілі «Баян сұлу»
27.11.2021

Әйелдің бақыты – отбасында
27.11.2021

Қауіпсіздікке кім жауапты?
27.11.2021

Миллиард теңге «желге ұшты» ма?
27.11.2021

Дені - Павлодар қаласында
27.11.2021

Бүгінгі жетістік – ертеңге бағдар
27.11.2021

Сарыарқа самалы, 27 қараша, сенбі
27.11.2021

Астық өткізудің артықшылығы неде?
25.11.2021

Ревакциналау басталды
25.11.2021

Жер берілуі мүмкін
25.11.2021

Ақылы жүйеге қосылды
25.11.2021

Ғажайып өнер әлемі
25.11.2021

Ұлттық мұраның ұлықтаушысы
25.11.2021

Елдіктің жеті тұғыры
25.11.2021

Әрбір өзгеріс – игілік жолына
25.11.2021

Үздіктер озған аламан
25.11.2021

Көлік картасы тиімді бола ма?
25.11.2021

«Ұлтқа қызмет етуден артық бақыт жоқ»
25.11.2021

«Достық» шаттық сыйлайды!
25.11.2021

Сарыарқа самалы, 25 қараша, бейсенбі
25.11.2021

Құпияға толы қорғандар
23.11.2021

«Барокко болмыс»
23.11.2021

Ғалымның есімі – кабинетте
23.11.2021

«Pfizer» екпесін салдырды
23.11.2021

Бала тәрбиесі отбасынан басталады
23.11.2021

Несиені оңды-солды таратуға болмайды
23.11.2021

Өңір тұрғындарының әл-ауқаты - басты назарда
23.11.2021

Жаңа жүйе жетістікке жетелейді
23.11.2021

Сарыарқа самалы, 23 қараша, сейсенбі
23.11.2021

Сарыарқа самалы, 20 қараша, сенбі
22.11.2021

Чемпиондар ауылдан шығады
20.11.2021

Сабақтар қандай жағдайда тоқтайды?
20.11.2021

Орталық мешіттің оң жобалары
20.11.2021

«Елбасымен кездесу өмірімді күрт өзгертті...»
20.11.2021

«Тәуелсіз Қазақстанның кітаптары»
20.11.2021

«Адам жанымен сұлу...»
20.11.2021

Кіл жүйрікте кім жүйрік?
20.11.2021

Толайым табыстар жылы
20.11.2021

Сынақтан сәтті өтті
20.11.2021

Фронт-кеңсе ашылды
20.11.2021

Жанкүйерлер сенімі – «Ақсуда»
20.11.2021

Қазақстандық оқушылар тағы да «SportFEST Kazakhstan» республикалық спартакиадасында бақ сынайды.
18.11.2021

Көмір химиясы: өңдеудің болашағы қандай?
18.11.2021

«30 жұлдызды күн»
18.11.2021

Құрсақтағы сәбиді қорғайды
18.11.2021

Борышкерлерді баспанасынан айырмаудың жолы қандай?
18.11.2021

Ауылдың тұрмысы жақсарды
18.11.2021

«Газет уақытылы жетуі тиіс!»
18.11.2021

Үздік 30 ауылдың қатарында
18.11.2021

«Күй керуені»
18.11.2021

Шыққан шыңы биік еді
18.11.2021

Шаруаның игі ісі – елдің ырысы
18.11.2021

Балаларды егудің тәртібі қандай?
18.11.2021

Жол картасын құру қажет
18.11.2021

«Worldskills» - жас мамандар сыны
18.11.2021

Сарыарқа самалы, 18 қараша, сейсенбі
18.11.2021

Қазақ оқырмандары көбейді
16.11.2021

Саз бен сөз үйлескен кеш
16.11.2021

Жүргізушілер тапшы 23.10.2021

Жүргізушілер тапшы

Соңғы уақытта облыс орталығында қоғамдық көліктің «жыры» жиі талқы-ланатын болған. Жолаушылардың шағымы көп. Қозғалыс интервалдарының сақталмауы, автобус сапасының төмендігі, жүргізушілер мен кондукторлардың мәдениетсіздігі тұрғындардың ашуына тиюде.

 

Бұған электронды билеттің тауқыметін қосыңыз. Олай дейтініміз, кейбір автобустарда валидатор жұмыс істемейді. Төлем картасы бар жолаушылар амалсыздан ақшалай есептесуге мәжбүр. Облыс орталығында электронды билет жүйесін енгізу бойынша 2 ұйым қызмет көрсететінін ескерсек, тұрғындар екі бірдей төлем картасымен «қарулануы» тиіс. Қалалық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің басшысы Арслан Қалияқбаров жолаушылардың шағымы орынды екенін айтады.

- Карантиндік шектеулердің салдарынан жолаушылардың ағыны қысқарып, сәйкесінше автобус паркі иелерінің табысы төмендегені рас. Қиын-қыстау кезеңде жүргізушілердің 30 проценті өзге жұмыстарға ауысып кетті. Салдарынан кадр мәселесі алдан шығып, маршрут интервалдары сақталмай келеді. Автобустардың сапасына тоқталсақ, техника паркін жаңарту әзірге мүмкін болмай тұр. Бізде 17 санаттағы жолаушыларға жеңілдік қарастырылған. Шығындарды өтеу үшін жыл сайын облыстық бюджеттен 300 миллион теңге қаражат бөлінеді. Ол қаржы автобустарды жаңартуға жеткіліксіз. Келесі жылдан бастап қоғамдық көліктерге «әлеуметтік» мәртебесі беріліп, субсидия төлеуді қолға алмақпыз. Бұл мақсатқа 3 млрд теңге қаражат қарастырылады деп күтілуде. Субсидияға қол жеткізген тасымалдаушылар өз міндеттерін мінсіз орындайды деп сенеміз. Осылайша, қоғамдық көлік саласындағы проблемалар рет-ретімен шешілмек, - дейді Арслан Қалияқбаров. Субсидия деп отырғанымыз - жергілікті бюджеттен ай сайын шығындарды өтеуге берілетін қаражаттан бөлек қаражат. Әрине, осындай қолдау болса, тасымалдау-шылар техникасын жаңартатыны сөзсіз. Қазір бір жаңа автобустың құны 60 миллион теңгеден кем емес. Тасымалдаушылардың айтар уәжі белгілі. Қит етсе, жеңілдікпен жүретін әлеуметтік әлсіз санаттағы жолаушыларды таситынын айтып, шығындарын өтеуді сұрайды. Ал әкімдіктегілер болса, шығындардың дәл есебін білмей дал. Оны анықтаудың бір ғана жолы бар. Электронды билет жүйесін енгізу арқылы ашықтыққа көз жеткізуге болады. Жаңа жүйенің енгізілуі әр автобустың қанша жолаушыны, оның ішінде қанша осал топтағы азаматтарды таситыны туралы ақпаратты айқындап бермек. Сайып келгенде, тасымалдаушылардың нақты шығыны анықталып, бюджеттен үлестірілетін қаражаттың есебі болмақ. Арслан Қалияқбаровтың айтуынша, қала әкімдігінің қоғамдық көлік саласын жаңғырту жобасы әзірленген. Оған сәйкес, алдағы уақытта жаяу жүргіншілер жолағын жарықтандыру жұмыстары да қолға алынбақ. Қорыта айтсақ, қоғамдық көлік саласы – әлеуметтік маңызы бар мәселе. Тасымалдау қызметін жақсарту, қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша жұмыстар жалғасын тауып, қоғамдық көлік саласындағы реформа жүйелі атқарылғаны абзал. Әйтпесе, тасымалдаушылардың талабы, жолаушылардың шағымы жиі қылаң беріп, тәртіпсіздік ұзаққа созылуы мүмкін.

Оралхан ҚОЖАНОВ


Количество показов: 532

Возврат к списку